Blijvende verandering vraagt meer dan een dieet of een strak sportschema. Het draait om een aanpak die écht werkt – fysiek, mentaal en emotioneel. Dit is waar wij het verschil maken.
 
Een persoonlijke aanpak die bij jou past
Géén standaard oplossingen of generieke schema’s. Allés wat we doen, is afgestemd op jouw doelen, jouw uitdagingen en jouw leven. Of je nu een druk gezin hebt, een hectische baan, of moeite hebt met volhouden, wij maken het haalbaar.
Focus op je mindset en gewoontes
Échte verandering begint in je hoofd. Daarom leer je bij ons niet alleen wat je moet doen, maar vooral hoe je dat volhoudt. We transformeren je gewoontes en mindset, zodat je sterker en zelfverzekerder wordt in de keuzes die je maakt, nu en in de toekomst.
 
Resultaat dat blijft – geen jojo-effect
Stop met korte termijn-oplossingen. Wij geloven niet in snelle oplossingen of crashdiëten. Ook ben je niet persé gelukkiger als je slanker bent. Dit bereik je als je zelfbeeld goed is. Bij ShapeShifterzz krijg je een aanpak die je vólhoudt. Niet voor even, maar voor altijd. Samen werken we aan een gezonde leefstijl die past bij wie jij bent, zodat je niet alleen fit, maar ook gelukkig en trots blijft.

Paashaas wijkloop 2026

Klaar om te starten?

Boek een gratis intakegesprek. Dan kijken we samen waar jij naartoe wilt en hoe we daar komen.

Succes verhalen van kandidaten

Lieve Hennie, ik weet nog hoe je voor het eerst binnen kwam bij mij bij @shapeshifterzz_nl. Niet lekker in je vel weinig energie.

En nu, 24 (!) kilo afgevallen!! Ik ben zo trots op jou en blij dat ik jou mocht begeleiden🙏🎉
 
Van 99 kilo naar 75 kilo afgevallen en het gaat goed je leert wat voeding in houdt en wat voor calorieën ze bevatten.
Je leert bewuster om te gaan met wat je eet.
Je mag echt af en toe wat lekkers, je maakt keuzes.
Ik zit beter in mijn vel. Een lange tijd heb ik alles ingevuld wat je drinkt en eet soms vervelend maar je word wel beloont.
Nu zit het in mijn hoofd. Ik ben er erg blij mee.
Inmiddels 32 kilo afgevallen en nu 4 jaar later, nog steeds op gewicht!🙏
Dit voorjaar had ik een gewicht bereikt waarvan ik nooit had gedacht dat ik daar zou komen, het grenspunt tussen gezond bmi en overgewicht. Ik ging steeds minder eten maar kwam alleen maar aan. Belangrijker nog was dat ik totaal niet lekker meer in mn vel/lijf zat, al langere tijd. Kleding zat strak, mn lijf zat in de weg. 
Er moest wat gebeuren! Ik googlde en kwam shapeshifterzz tegen. De theorie sprak me aan, in mijn beleving hebben we alle voedingsstoffen nodig met mate. Een ‘dieet’ waarbij je 1 voedingsstof uitsluit werkt in mijn beleving kortdurend. 
Sandra heeft mij het afgelopen half jaar gecoacht naar een nieuwe voedingsstijl. Heel fijn is dat je in de app suggesties krijgt voor ontbijt, lunch en diner; afgestemd op het juiste aantal calorieën en de daily essentials (voedingsstoffen die je nodig hebt). Je kan dus kiezen wat je lekker vind. Ik werd steeds heel blij van alles wat ik ‘mocht’ eten. Heel fijn is dat je je voortgang dagelijks monitort en dat je vanaf het begin resultaat boekt, wat enorm stimulerend is. Ook de coachingsgesprekken zijn stimulerend. Sandra is positief en optimistisch. Na 6 maanden had ik mijn streefgewicht bereikt (-8 kg), -12 cm heupomvang zit ik letterlijk weer goed in mn vel/lijf en voel ik voldoende vertrouwen om het zelf ook zo te houden, mbv de app!
In November 2024 ben ik gestart bij Shape Shifterzz onder begeleiding van Sandra .
 
Wat ben ik goed gecoacht met heel veel positiviteit. Anders eten met behulp van een app en natuurlijk lekker sporten daarbij. Dit heeft me weer gezonder en sportiever gemaakt. Vooral bewuster met voeding omgaan en dit ook vast te houden. Soms gaat het even mis maar pak de draad ook gelijk weer op en herpak ik mezelf. Dat is een groot plus punt wat ik dit jaar weer heb geleerd. En het sporten maakt me mentaal sterk. Echt een aanrader om weer lekker in je vel te zitten. 
 
Sandra nogmaals bedankt voor je positievietijd en je heerlijke spinning lessen!!
 
Liefs Jacqueline van Schie

Bedankt Arie dat ik jou mocht coachen bij Shapeshifterz🙏💪 ik keek altijd uit naar onze gesprekken, de maaltijden die je maakte en je leuke verhalen. Gaaf om te zien hoe jij kilo’s afviel en centimeters verloor. Eindelijk een kleine boordmaat met je overhemd, zei je nog 💪. Yes!! Zo fijn 💪

Lieve Sandra, 6 maanden geleden alweer begonnen wij “samen” aan mijn afvaltraject. Mijn motivatie lag in kleding die niet meer paste en getallen op de weegschaal waar ik niet vrolijk van werd. Jouw mega aanstekelijke motivatie heeft mij enorm geholpen. En ja, het “systeem” werkt. Twee app die perfect op elkaar aansluiten. De ene app houdt op een eenvoudige manier de dagelijkse gegevens bij, de andere app levert iedere dag voldoende input voor een dag met gevarieerde voeding. En nee afvallen is niet saai, is niet alleen maar wortels en sla, het is ook gewoon lekker eten. 

 
En nu 6 maanden later ben ik 11 kg afgevallen, zit ik lekker in mijn vel en ben ik mij er veel meer van bewust wat ik eet en wat goed voor mij is. En natuurlijk zondig ik ook, maar ook daar is ruimte voor in het programma. 
 
Lieve Sandra een mega dank je wel voor jouw steun, motivatie en mooie verhalen!!!